På hyttetur: Bryder isen i sommervarmen

Det er en stor ting at starte på en ny skole, og mange kan godt gå hen og få lidt puls på ved tanken om at møde så mange nye mennesker på en gang.

Det er en naturlig ting, at glæden ved det nye følges ad med en vis nervøsitet for det samme, og derfor er det vigtigt for os som skole at hjælpe vores nye elever med hurtigt at blive trygge ved hinanden.

Til det formål sker der en række aktiviteter her efter sommerferien, og det for både 7. og 11. årg. vedkommende. Lige nu er sidstnævnte således taget på hyttetur til Spejdergården i Tydal, hvor der ristes snobrød, leges lege og hygges på livet løs i den smukke natur i Trenedalen. Indimellem kigger rektor ind for at hilse på, og ellers morer eleverne sig med at lære hinanden og lærerne at kende på slap line.

Om det er populært? Døm selv ud fra billederne...