Home | Skolen | skolen i tal

Antal elever: ca. 620

Aldersgruppe: ca. 13-20 år

Antal lærere: ca. 65

Duborg-Skolen består af Fællesskolens 7.-10. årgang med ca. 1/3 af eleverne og Gymnasieoverbygningens 11.-13. årgang med ca. 2/3 af eleverne. I F7 kommer de nye elever i øjeblikket fra Jørgensby-Skolen og Oksevejens Danske Skole. I 11. årgang kommer de nye elever fra fællesskolerne i Duborg-Skolens gymnasiedistrikt, dvs. – ud

skolen-i-tal-sized.jpg

over fra Duborg-Skolen selv – fra Gustav Johannsen-Skolen, Cornelius Hansen-Skolen, Jens Jessen-Skolen, Læk Danske Skole og delvist fra Sønder Brarup Danske Skole.

Skolen får således hvert år et optag af nye elever i størrelsesordenen ca. 50-75 elever i F7 og ca. 120-130 elever i 11. årgang. Dertil kommer et mindre optag af elever fra øerne i F9 på mellem 5-15. Således sker der en temmelig stor fornyelse af elevmassen hvert år.