Hjerteligt farvel efter tre gode år

For årets studenterårgang lakker deres skoletid mod enden, og rundt omkring sidder eleverne og sveder over de sidste eksamener. Den regulære undervisning er slut, og lærerne har sagt farvel til deres klasser på forskellig vis.

En af disse er Lisbeth Bitsch, der underviser i dansk i 11.-13. årg., og hun tog sin 13b med til Sønderborg for at markere afslutningen på tre dejlige år sammen. Her fik eleverne en tur i Alsik Point of View, hvorfra man kan se helt over til Flensborg, og bagefter var der hygge på slottet og på havnen. Det kan være lidt vemodigt at sige farvel, men det er også en spændende tid, der åbner sig for de kommende studenter nu. Held og lykke med jeres eksamener, alle sammen! .