Morgensamling med fornem gestus

Skoleårets første morgensamling den 29.8. indeholdt det, som morgensamlinger plejer at indeholde: fællessang, rektors state of the union samt beskeder om sjove og spændende arrangementer på skolen, givet af elever og lærere med mod på at skabe et attraktivt læringsmiljø på stedet.

Denne morgensamling bød dog på en særlig overraskelse, da håndboldstjernen Thomas Mogensen fra SønderjyskE gæstede skolen. Her overrakte han en spillertrøje med alle spillernes underskrifter for at ære vores kollega Henrik Jessen, der døde tidligere i år, og som havde gjort en stor indsats for klubben og dens fanklub.

Vi siger mange tak og finder et værdigt sted til trøjen, så den kan komme i glas og ramme og blive et varigt minde om Henrik på skolen.