Poppede op i musikalsk charmeoffensiv

Når elever beslutter sig for at starte i 11. årgang på Duborg-Skolen, er der rigtig mange muligheder at vælge imellem, så man kan tilrettelægge sin skolegang, som man helst vil have det. Ønsker man matematik på udvidet eller på grundniveau? Vil man have tysk i 3 eller i 4 timer om ugen? Vil man have et sprog som profilfag, eller ser man sig snarere i en af skolens andre profiler?

For at gøre opmærksom på en af disse valgmuligheder, nemlig den æstetiske profil med musik og kunst, tog skolens to elevbands af sted på en turné af pop up-koncerter rundt omkring i Flensborg. Her blev der spillet for eleverne, og de unge rockstjerner gav også velvilligt autografer efter showet, der foregik fra en mobil scene i de forskellige skolegårde.