Succes med kreativt frikvartér

Noget af det mest essentielle, der foregår på en skole, er i virkeligheden noget, der ligger uden for både pensum og læreplaner. Det er alt det, der giver os lyst til

at lære, får os til at føle glæden ved at møde op om morgenen og giver os den vished, at vi

er lige dér, hvor vi hører til. Det er noget, vi alle er fælles om at skabe, både elever og personale.

En af dem, der er rigtig god til at sprede positiv energi på skolen, er Bibiana Unmack, der underviser i tysk og historie, og som derudover også dagligt deler ud af sit overskud for at gøre det rart for eleverne at være her.

Et eksempel herpå er Kreativt frikvartér, hvor Bibi inviterer til strik og gøgl i spisefrikvarteret hver torsdag, så alle, der har lyst, kan få afløb for deres kreative tilbøjeligheder.

Kom og vær med, alle er velkomne!