Superhelt med hat på - huepåsættelse i skolegården

Det er altid en stor dag, når årets studenter springer ud, for alle og enhver er de kommet en lang vej i løbet af de 13 år, de har gået i skole. Stille og roligt har de taget et skridt ad gangen på vejen mod studentereksamen, lært nye ting, fæstnet kundskaber og anlagt nye perspektiver, før de nu, efter vel overstået eksamen, er nået til den store rundkørsel, hvor de selv må bestemme, hvad vej det skal gå fremover.

Alle har slidt i det for at blive studenter, men der er også dem, der har måttet kæmpe lidt ekstra for at klare den. En af disse er Caro, der har knoklet sig til sin hue med en imponerende ihærdighed, som hun under dagens arrangement blev hyldet for af både rektor Heino Aggedam og af kammerater, forældre og lærere, der var mødt op til huepåsættelsen i skolegården. Smukt, Caro, og smukt, alle I 120 andre, der blev studenter fra Duborg-Skolen i dag!