Velkommen til(bage)!

Så nærmer sommerferien sig sin afslutning, og vi glæder os til at se jer alle sammen her på skolen mandag den 28.8. kl. 7.50!

De, der fortsætter på skolen, ved, hvor de skal gå hen første skoledag, men samtidig byder vi også nye elever i 7. og 11. årgang velkommen, og for dem gælder følgende:

• 7.-klasserne mødes i skolegården, hvor jeres nye klasselærere glæder sig til at hilse på jer, før I går op i klasserne sammen og rigtigt lærer hinanden at kende med det spændende og hyggelige program, der er lagt for jer.

• 11.-klasserne mødes i skolens fællesareal: Gå ind i bygningen via skolegården eller glasgangen, og drej så til venstre. Gå ligeud, indtil du finder en stor flok forventningsfulde elever, der glæder sig til at tilbringe tre dejlige år sammen med dig her på Duborg-Skolen :)

Vel mødt, alle sammen, og rigtig god fornøjelse!